Tokió, 2010. november 13., szombat (MTI/Reuters) - Ha hét nyelven nem beszél is, hármon legalább üdvözöl egy japán melltartó.

 

A Triumph cég legújabb reklámfogásáról van szó, amellyel a szigetországba áramló turizmus élénkítése is a cél: az új melltartó angolul, koreaiul és kínaiul köszönti az "Üdvözöljük Japánban" szavakkal a vele szembesülőt. Van hozzá passzentos szoknya is, azon Japán térképe tanulmányozható - hegyekkel, völgyekkel - ám ez a ruhadarab nem beszél. A melltartó sem szajkózza állandóan mondandóját, csak gombnyomásra teszi, ám csakis a beleépített gombéra, bárkin, bármilyen gomb nyomkodása nem hozza "lázba".

A ruhadarab nem kerül kereskedelmi forgalomba.

A japán fehérneműgyártó korábban is rukkolt már ki sajátos melltartókkal, napelemessel, sőt mezőgazdaságival, nevezetesen rizstermesztőssel. Utóbbi kosaraiban föld is volt és palánta.